1972

One to One, 1972. Houtsnede gedrukt met zwarte inkt of met twee kleuren inkt op verschillende kleuren rijstpapier, 283 x 610 mm Oplage van 35 genummerde drukken, goedgekeurd en gedrukt door de kunstenaar. © 2018 Lynn Shaler / Photo Eric Law

 

1984

Auracycle, 1984. 1 plaat (koper) ets: hard-ground line and aquatint, 325 x 467 mm Oplage van 75 plus 5 artist’s proofs en een printer’s proof. Gedrukt in donkerbruine inkt op Fabriano Murillo creme-kleurig papier door de kunstenaar. © 2018 Lynn Shaler / Photo Eric Law

 

1991

La Cour Fleurie, 1991. 4 platen (koper) kleuren ets: hard-ground line en aquatint, 297 x 214 mm Oplage van 100 plus 22 artist’s proofs, een Bon à Tirer, en een printer’s proofs gedrukt door Philippe Gard bij Atelier Leblanc, Paris. Alle drukken gedrukt op Rives BFK paper. Hand-gekleurd met waterverf door de kunstenaar na het drukken. Oplage I–XXV gedrukt door Philippe Gard bij Atelier Leblanc, Paris, op Rives BFK 300 gram paper. Geïnspireerd door de binnentuin buiten de etsstudio in de Rue Vaugirard. © 2018 Lynn Shaler / Photo Eric Law

 

1995

L’Évasion, 1995. 4 platen (koper) kleurenets: hard-ground line en aquatint, 156 x 182 mm Oplage van 100 plus 20 artist’s proofs, een Bon à Tirer, 1 printer’s proof, en 3 hors commerce proofs gedrukt door Philippe Gard bij Atelier Leblanc, Paris. Alle drukken gedrukt op Fabriano Tiepolo paper. Hand-kleuren in waterverf door de kunstenaar na het drukken. Oplage I–XX gedrukt door de kunstenaar op Magnani Pescia paper. © 2018 Lynn Shaler / Photo Eric Law

 

2002

Les Reflets et Lumières, 2002. 3 platen (koper) kleurenets: hard-ground line en aquatint, 110 x 165 mm Oplage van 100 plus 20 artist’s proofs, een Bon à Tirer, en een printer’s proof. Alle drukken gedrukt op Rives BFK papier door de kunstenaar. Handkleuren met waterverf door de kunstenaar na het drukken. Geïnspireerd door de Pont Alexandre III in het centrum van Parijs. © 2018 Lynn Shaler / Photo Eric Law